روزی دختری از پسری که عاشقش بود پرسید …:
 
درباره وبلاگ


مترسک ناز می کند کلاغ ها فریاد می زنند و من سکوت می کنم.... این مزرعه ی زندگی من است خشک و بی نشان خوش اومدیییییییییییییین
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

دريافت كد كليك ممنوع Gilan PatooGh ◄┤

ابزار وبلاگنویسان
glitter-graphics.com
Pichak go Up
فال امروز

**دیگر نگران تنهایی من نباش..**
عاشق ترین مرد ... آدم بود که بهشت را به لبخند حوا فروخت!!




 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت18:55---14 آبان 1390


دلم براي کسي تنگ است که



طلوع عشق را به قلب من هديه مي دهد



دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش



مرا در عشقش غرق مي کند


arezoo
ساعت15:12---7 آبان 1390
salam duste aziz webe bahali dari
be manam sar bezan


دیوووووووووووووووووووونه
ساعت11:41---7 مهر 1390
سیلام
حالا دانشجو چه رشته ای هستی و کجا و چه دانشگاهی درس میخونی؟؟؟
و اینکه آپم
بدو بیاااااااااااا


ديووووووووووووووووونه
ساعت11:16---29 شهريور 1390
سيلام
من باز اومدم(هاهاهاااااااااااااا)
چي فك كردي؟؟؟

من باز به عشق شماها اومدم كافينت اما اين يكي شبيه غاره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, :: 3:1 ::  نويسنده : امير حسين